недеља, 2. април 2017.

SHEIN Spring Favorites + BIG GIVEAWAY

Dok tražim šta ću to naručiti sa SheIn sajta, rešila sam da izdvojim i skrenem vam pažnju na neke od svojih favorita i možda pomognem nekoj od vas, jer upravo su postovi mojih koleginica nešto što mi uvek olakša odabir, jer često kod njih primetim neke stvari koje su mi na samom sajtu promakle.

Nadam se da će vam se moj izbor dopasti i pozivam vas da podelite sa mnom komade koji su se vama najviše dopali.





































Kako vam se dopada moj izbor?

Na SheIn sajtu je u toku velika nagradna igra, možete osvojiti veoma vredne nagrade kao što su Sephora poklon kartica od 150$ (1 dobitnik), SheIn poklon kartica od 50$ (5 dobitnika), SheIn ranac (200 dobitnika). Za više informacija posetite : Shein nagradna igra



Pozdravljam vas do narednog javljanja,
Katarina









4 коментара: