субота, 29. април 2017.

Marrakesh šampon i balzam

Nega kose predsavlja jedan od najvažnijih aspekata nege kod mene, iz tog razloga na mom blogu niste vidjali mnogo recenzija proizvoda ovog tipa jer se uglavnom držim onih proverenih i retko kada iskačem iz komforne zone u tom slučaju. Medjutim, dugo vremena sam na domaćim blogovima čitala recenzije posvećene Marrakesh proizvodima, toliko su hvaljeni da sam isto toliko dugo želela nešto da probam. Krajem prošle godine počela sam da koristim balzam a poslednjih mesec i po dana i šampon iz iste linije, tako da vam u ovom postu prenosim celokupne utiske.  




Marrakesh kozmetika je potpuno prirodna, čiji sam pobornik, bez sulfata, prabena i silikona je. Glavni sastojci svih proizvoda su arganovo marokansko ulje i ulje semena konoplje, dva veoma moćna sastojka koja intenzivno neguju, hrane kosu i pružaju joj sjaj. Obožavam arganovo ulje i odgovara mi za sve aspekte nege, tako da nisam ni na trenutak sumnjala da ću se i sa ovim proizvodima lepo slagati. 

Šampon ima 355ml (ili 739ml), idealan je za svakodnevnu upotrebu (nemojte da vas sintagma "profesionalna nega" zavara). Kao što sam već rekla, bez sulfata je tako da je pogodan i za bojenu kosu jer čuva boju. Upozorena sam da ovaj šampon (zbog toga što nema sulfate) slabije peni, ali to nije nešto što mi je smetalo, naprotiv, brzo sam se navikla. Potrebna je vrlo mala količina, čak i za moju veoma dugačku i gustu kosu, tako da mogu da zaključim da će sadržaj bočice trajati. 




Testirala sam ga i tako što posle njega nisam nanosila masku, regenerator ili ulje i to je bio momenat kada me je ovaj proizvod oduševio! Obično u takvim situacijama ne mogu da razčešljam kosu, ali ovog puta nije bilo tako, izostanak malopre pomenutih proizvoda se nije primetio (ali bez obzira na tu činjenicu savetujem njihovo korišćenje nakon svakog pranja).

Još jedan pozitivan zaključak je to što deluje i u smeru ispravljanja kose, nekako svaka dlaka legne na svoje mesto, takodje stilizovanje je znatno olakšano. Vrlo je nežan i pogodan je i za sve vas sa osetljivom kožom glave.

Cena: 1600 dinara

Pun pogodak se postiže kombinovanjem sa balzamom iz iste linije, koji dolazi u identičnom pakovanju i takodje ima 355ml (koje mi traje još od novembra a kraj mu se ne nazire). Tekstura je dosta gusta, tako da ovo pakovanje nije najsrećnije rešenje. Takodje je bez sulfata, parabena i silikona. Potrebna je mala količina, tako da će i ovaj proizvod dugo trajati. Miris je jako lep i zadržava se na kosi dva do tri dana. Već nakon prvog korišćenja ovaj balzam mi se dopao, krajevi kose su lepo nakranjeni, kosa je laka za oblikovanje. Nisam se šišala već duže vreme a kosa mi je u odličnom stanju, a kao što sam rekla koristim mesecima ovaj balzam i verujem da je to njegov doprinos. 




Cena: 1900 dinara

I šampon i balzam su dostupni u nekoliko varijanti, možete ih pogledati na sajtu Damb.rs (ovde) i izabrati odgovarajući za sebe. 

Takodje, kada već pričamo o nezi kose moram da vam skrenem pažnju na još jedan proizvod koji mi je olakšao svakodnevicu a to je Wet brush o kojoj sam vam pisala ovde. Ukoliko vam se kosa mrsi morate imati ovu četku, a i ako nemate taj problem biće vam od koristi jer ne kida dlaku i čuva kosu. Mene moja služi, još malo dve godine i vreme ja da nabavim novu.




Sledeći na listi želja Marrakesh proizvod je ulje za koje sam samo čula reči hvale.

Da li ste probale nešto od ovih proizvoda? 

Do rarednog posta,
Katarina

Нема коментара:

Постави коментар