петак, 31. март 2017.

ROSEGAL little red bag

U mom prošlom postu mogle ste da primetite torbicu sa sajta Rosegal.com, danas ću vam je detaljnije predstaviti i pokazati na fotografijama. Sve što sam do sada poručila sa ovog sajta je bilo vrlo kvalitetno, ali poslednja porudžbina je bila i više od toga, tako da jedva čekam da vam u narednih par postova pokažem šta sam odabrala.






Kao što sam rekla danas pričamo o preslatkoj mini torbici u crvenoj boji koju sam prvo primetila kod moje drage Vere (According to Vera blog) i odmah se zaljubila i poželela da je imam. Već nakon nekoliko dana od toga poručila sam je sa Rosegal i bila jako nestrpljiva dok sam je čekala, sva sreća pa je stigla brzo (za nekih desetak dana).






 Kada sam otvorila paket i ugledala ovu malecku zaljubila sam se još više jer je uživo još lepša nego na fotkama. Vrlo je kvalitetno odradjena, slobodno je mogu uporediti sa kvalitetom torbi iz naših radnji (da ne navodim imena) koje koštaju pet, šest hiljada dinara, a njena cena je značajno niža.






Kao što vidite, u crvenoj je boji (dostupna je još i u sivoj, bordo, crnoj i roze) sa zlatnim detaljima, može se nositi u ruci ili na ramenu, kako ko više voli. Možda nekome deluje teška za kombinovanje, ali naprotiv, ide uz sve i odlično "razbija" svaku kombinaciju. Ja je nosim svuda sa sobom od kako je stigla i svakodnevno dobijam komplimente na njen račun. 






Kako vam se dopada? Da li ste poručivale nešto sa Rosegal sajta?

Prethodne porudžbine sa Rosegal:



Do narednog posta,

1 коментар:

  1. Thank you :) Feel free to do it on your blog if you like it so much ^^ Thanks for sharing! At this place, you can see more fashion things.

    ОдговориИзбриши