четвртак, 23. фебруар 2017.

ZIAJA losion za telo i krema za ruke

Sa kozmetikom poljskog brenda Zaija prvi put sam se susrela krajem prošle godine kada sam na Serbian bloggers day druženju dobila paketić njihovih prizvoda. O micelarnoj vodi sam vam već pisala (recenzija ovde), a danas govorim o mleku za telo i kremi za ruke, ako vas zanima da li su me oduševili kao ona ili ipak ne, nastavite da čitate tekst.




Losion za telo na bazi kozjeg mleka namenjen je suvoj i normalnoj koži, dolazi u plastičnoj ambalaži sa pumpicom (preferiram kod ovakvih proizvoda) koja ga čini veoma praktičnim za upotrebu, ali ipak bih rekla da je samo pakovanje srednjeg kvaliteta.




 Na prednjoj strani je naveden naziv, a na poledjini kome je proizvod namenjen, šta od njega možemo da očekujemo i sastav. Ima 400 ml što je i više nego dovoljno. Pored losiona na bazi kozijeg mleka dostupni su i sa arganovim uljem, sa kakao maslacem, svila i kašmir.

Reči proizvodjača "formula "voda u ulju" pruža izvrsna regenerstivna i hidratacijska svojstva " su me veoma zainteresovale, jer proizvodi sa sadržajem ulja obično jako prijaju mojoj koži. 



Tekstura je nešto redja što omogućava lako nanošenje, miris je blag i prijatan, ali se ne zadržava dugo na telu. Veoma brzo se upija i ne ostavlja masne tragove, a koža je momentalno hidrirana i meka. 




U zimskom periodu koža tela mi je suva i poprilično se peruta tako da ovaj Ziaja losion (a i ostale) uopšte nisam štedela i primetila sam da mi se stanje dosta popravilo. Mislim da je redovno mackanje jedini lek ovog problema.

Cena je ispod 500 dinara, a može se pronaći i u setovima koji takodje imaju fantastičnu cenu!


Krema za ruke koju posedujem je na bazi kašmir proteina i shea butera, ima 100 ml, pakovanje je standardno. Tekstura je nešto redja, kao i kod melka za telo, lako se razmaruje, brzo se upija, ne ostavlja masne tragove i već nakon minut, dva možete slobodno da se služite rukama bez osećaja da se za njih sve lepi, što je meni od izuzetne važnosti. Koža je lepo hidrirana i meka.
Miris je jako lep, pravi kašmir, dopada mi se više od mirisa mleka za telo. Proizvodjač kaže da pored toga što štiti ruke, umiruje kožu i vraća joj vlažnost i elastičnost, ova krema jača i nokte.






Cena je do 150 dinara.

Na osnovu svog iskustva sa tri proizvoda od kompanije Ziaja koje sam probala mogu da zaključim da je reč o jednoj jako dobrom i kvalitetnom brendu sa vrlo pristupačnim cenama.

Da li ste probali nešto od Ziaje? Imate li neku preporuku za mene?

4 коментара:

  1. Nikada nista nisam probala od Ziaje, ali mi je sada losion u planu :) Odlicna recenzija :)

    ОдговориИзбриши
  2. za sada sam probala samo tu kremu za ruke i mogu reci da je onako ok, nije ostavila neki utisak bas na mene :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni su generalno sve kreme manje više iste, jednino što mi je jako važno je da se brzo upija i ne lepi, zato mi se ova dopada. :)

      Избриши