недеља, 20. новембар 2016.

Ziaja Natural Olive micelarna voda

Od kako sam se upoznala sa pojmom 'micelarna voda' i od kako sam probala prvu, svaki put se iznova radujem isprobavanju neke nove zbog toga što sam primetila da njena formula najviše odgovara mom licu. Takodje, volim da ih poredim jer je sastav na prvi pogled sasvim jednostavam a opet svaka od njih je različita. Na red je došla Ziaja, ovo je prvi proizvod od ovog brenda sa kojim sam se susrela i iz tog razloga nisam znala šta da očekujem. Sve što sam znala o Ziaji je da reč o poljskom brendu koji je nastao daleke 1989. godine i bavi se proizvodnjom proizvoda od prirodnih sastojaka (i zato od mene već na početku ima veliki plus).





Sama ambalaža ove micelarne vode ima 200ml, veoma je zgodna i 'za poneti', otvor je uradjen tako da se proizvod može jednostavno dozirati. Slika masline nam ukazuje na jedan od glavnih sastojaka a to je maslinovo ulje, ali moram da naglasim da se njegovo pristustvo uopšte ne oseća u smislu da ne masti kožu. Pored njega tu je i glicerin koji je zadužen za to da koža nakon upotrebe bude meka i nežna. 

Namenjena je svim tipovima kože, može se koristiti i ujutru i uveče, kako za čišćenje lica tako i za skidanje šminke koju uklnanja baš lako, čak i onu sa područja očiju ali je u tu svrhu više ne koristim jer me blago pecka narednih nekoliko minuta(iako nemam osetljive oči). Silvi sa bloga SSforevermakeup1 mi je predložila da probam da je promućkam pre upotrebe ali nije pomoglo 😟, tako da šminku sa očiju skinem nečim drugim a nju koristim na ostatku lica. 

Nakon korišćenja nije potrebno umivanje, ja imam osećaj potnuno čistog lica, a kao što sam već rekla, koža je meka i nežna.





Proizvodjač kaže da ova micelarna voda preventivno deluje protiv dehidratacije kože što znači da je pun pogodak za ove hladne dane jer kao što znamo u tom periodu je koža skonona isušivanju. 

Ova Ziaja micelarna voda mi baš odgovara i jedna je od boljih koje sam probala, već sam je poprilično potrošila. Posebno mi odgovara mera kvaliteta i cene (oko 400 dinara). Imate moju preporuku.

Da li ste probale Ziaja micelarnu vodu?

Нема коментара:

Постави коментар