недеља, 16. октобар 2016.

Upoznaj me / Get to know me TAG

Ćao devojke!
Da li se sećate leksikona? Kao mala sam jako volela da ih popunjavam i dajem odgovore na najrazličitija pitanja o sebi, danas ću uraditi nešto slično da bi ste mogli bolje da me upoznate. Pred vama je Get to know me ili Upoznaj me TAG. Pitanja sam pronašla na internetu, i pozivam sve vas da mi u komentarima date svoje odgovore na neka od pitanja koje smatrate najzanimljivijim. 
Pa da počnemo...



Da li si dobila ime po nekome?

Nisam baš sigurna u to, ali Katarina se zvala moja prabaka i sestra od ujaka koju nažalost nisam stigla da upoznam. 

Kada si plakala poslednji put?

Ne sećam se zaista kada sam posednji put plakala zbog nekog jakog razloga, ali znam da pustim po koju suzu uz neku tv emisiju ili tužnu životnu priču.

Da li imaš decu?

Još uvek nemam decu i nisam udata. 

Da si neka druga osoba da li bi bila prijatelj sebi?

Verujem da bih jer se ponašam prema ljudima na način na koji želim da se oni ophode prema meni, trudim se da uvek budem iskrena, ali i odmerena.

Da li imaš grižu savest?

Imam grižu savest, i previše.

Koji je tvoj omiljeni slatkiš?

Uh, teško pitanje. Volim da pojedem neku dobru kremastu tortu, čokoladnu npr. Takodje jako volim i Štarkove slatkiše, napolitanke, čokoladnu bananicu, Sweet :D




Šta prvo primetiš na ljudima?

Zube, pogled, obuću.

Koje su ti boje oči?

Nešto izmedju braon i zelene. 

Omiljena serija?

Teško mi je da se odlučim jer obožavam da gledam serije i ima dosta njih koje volim, omiljene su mi možda Skandal, Igra prestola, Kuća od karata, Vampirski dnevnici. 

Leto ili zima?

Definitivno leto.

Zagrljaji ili poljupci?

Zagrljaji imaju neku posebnu energiju.

Koliko si najdalje bila od kuće?

Barselona, ne znam tačno koliko kilometara ima do tamo. 

Da li imaš specijalni talenat?

Mislim da nemam neki specijalni talenat, ili možda još uvek nisam svesna njega. :D

Gde si rodjena?

Rodjena sam u Beogradu.

Koji su tvoji hobiji?

Blogovanje.

Da li imaš kućnog ljubimca?

Da imam dva psa, mačku i zebicu.



Omiljeni film?

Nemam omiljeni film. 

Koje ti je boje auto?

Crvene boje.

Šta si želela da budeš kad porasteš?

Advokat. 

Omiljeno piće?

Martini. 

Omiljena knjiga?

Ana Karenjina.

Omiljena boja?

Neko ih ne smatra bojama, crna i bela. 

Omiljena hrana?

Volim italijansku kuhinju, paste i pizze.



To bi bilo sve što se tiče pitanja iz ovog taga i mojih odgovora na njih. Pozivam vas da u komentarima ostavite svoje odgovore. Nadam se da vam se post dopao.

Katarina :*

Нема коментара:

Постави коментар