среда, 12. октобар 2016.

Avon Planet spa Amazon Treasures krema za ruke i stopala

Ćao devojke!
 Jesen i zima su godišnja doba koja ne mogu da zamislim bez konstatntog mackanja kreme za ruke (a i stopala), ukoliko vi nemate tu naviku krajnje je vreme da je steknete! U to ime rešila sam da u današnjem postu podelim sa vama utiske o jednoj koja dolazi iza Avona, iz Planet spa linije koja nosi naziv Amazon Treasures. 





Generalno volim Planet spa proizvode i mislim da je to definitivno najbolja linija iza Avona. Krema dolazi u tubi od 75 ml, dopada mi se što može da stoji na poklopcu pa je ideala za radni sto, uvek mi je nekako "pred očima" i podseća me da je namažem posle svakog pranja ruku. Ljubičasto zlatna ambalaža me je odmah oborila sa nogu, izgleda jako elegantno. Sama krema je svetlo ljubičaste boje, dosta je gusta, i miriše božanstveno (na leto).





Miris je intenzivan, ali prijatano intenzivan, i dugo se zadržava na koži, ali ako volite miris bobica sigurno će vam se dopasti. Iako je gusta, krema see lako razmazuje i relativno brzo upija, osećaj lepljivosti traje svega par minuta. Vrlo je hidratantna i može se koristiti za stopala i laktove, ali ja je uglavnom koristim za ruke. Momentalno hidrira kožu i čini je nežnom i glatkom.

Kupila sam je pre par meseci, za leto mi je bila malo teška ali za hladnije dane je odlična. Ovo je prva krema koja je naamenjena ujedno i za ruke i za stopala koju sam probala i moram da priznam da sam bila skeptična i mislila da će biti preteška. 





Što se  cene tiče, nisam mogla da je pronadjem na Avonovom sajtu u trenutku pisanja posta, ali predpostavljam da je negde izmedju 500 i 600 dinara. 

Da li ste probale ovu kremu? Koji su vaši omiljeni proizvodi iz Planet spa linije?

Do narednog posta, šaljem vam pozdrave!
Katarina

Нема коментара:

Постави коментар