понедељак, 22. август 2016.

Beograd TAG

Ćao ljudi! 
U današnjem postu, u okviru Beograd TAGa, ću vam otkriti svoja omiljena mesta u Beogradu. Ukoliko vam se tema čini zanimljivom, nastavite da čitate tekst, na kraju vas očekuje i video izdanje. :)



 Omiljeno mesto za doručak?

Najčešće doručkujem i prvu jutarnju kafu pijem kod kuće, ali ako bih morala da se opredelim za jedno mesto to bi svkako bio Tegla bar u Bulevaru Mihaila Pupina. Nalazi se u blizini moga stana, mirno je, imaju preukusne sendviče i cedjene sokove. 






Omiljeni Lili ili DM?

Omiljeni DM nalazi se u mom komšiluku u Bulevaru Mihaila Pupina preko puta Drugog osnovnog suda. Omiljeni Lili mi je onaj u Gavrila Principa jer je u blizini Ekonomskog fakulteta koji studiram.


 Omiljena parfimerija?

Sephora.

 Omiljeni deo grada?

Novi Beograd, u kome živim, Bulevar Mihaila Pupina, deo ka Zemunu, Stari Merkator i Fontana. :)




Omiljeni park?

Ne provodim često vreme u parkovima, više sam pored reke, ali neka bude Tašmajdanski park.

Savršen dan u Beogradu?

Šoping sa najboljom drugaricom u Ušću uz ručak u Vapianu. uveče šetnja Zemunskim kejom uz piće u Tegla baru.

Omiljeno mesto za izlazak?

Ne izlazim noću tako često, ali recimo da volim Čorba kafe.

My happy place?

Zemunski kej.



Gde najčešće kupuješ?

Ušće.


To su bila sva pitanja i moji odgovori. Za one koji više vole da gledaju i slušaju, evo videa.




Koja su vaša omiljena mesta u Beogradu?

Do narednog posta, 
Katarina 
:*

*neke od fotografija su preuzete sa interneta

4 коментара:

  1. Tag je jako zanimljiv. ♥ Beograd je predivan grad, bila sam samo jednom u njemu ali cu najverovatnije ići opet i posetiti Kej, Ušće i slične objekte. ♥

    http://misseslandy.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopada post, nadam se da ces uskoro ponovo posetiti Beograd i neke od mojih omiljenih mesta. :)

      Избриши