четвртак, 11. фебруар 2016.

Queen Odelia jer lepota kože je u njenom zdravlju

Danas vam donosim priču o brendu koji dolazi iz Izraela, njegov naziv je Queen Odelia a značenje je božiji dar.

Pri čitanju osnovnih informacija o brendu već mi se dopao. Moto "Lepota kože je u njenom zdravlju" kupio me je na prvu loptu i odmah sam poželela da se bolje upoznam sa proizvodima, a kuda ćeš bolji način od isprobavanja (čitaj svakodnevno mackanja).




Pre nego što vam prenesem utiske o proizvodima koje sam probala, par reči o samom brendu. Ključ je u sintagmi Prickly Pear, to je bodljikavi deo kaktusa iz koga se cedi ulje koje se koristi u proizvodnji Queen Odelia proizvoda. Ovo ulje je značajno po tome što sadrži veliku koncentraciju vitamina E, činjenica koja me je šokirala i oduševila u istom trenutku je ta da sadrži čak 150% više vitamina E od arganovog ulja! Pored toga bogato je mineralima, aminokiselinama, Omega 6... zbog specifičnog načina proizvodnje ovo ulje je jedno od najskupljih na svetu (pomislite na ovo kada budete videli cene proizvoda.)




Proizvodi koje sam imala priliku da isprobam su noćna krema, serum za lice i krema za ruke. Sada slede moji utisci o svakom od njih.




Queen Odelia noćna krema

Ambalaža mi se jako dopala, reč je o staklenoj teglici u zlatnoj boji, sa kvalitetnim poklopcem, pakovanje je minimalističko, vrlo kvalitetno odradjeno i veoma luksuzno. Ima 50ml. Teglica je došla u kartonskoj zaštitnoj kutiji na kojoj je ispisan sastav proizvoda.




Tekstura je lagana, izmedju kreme i gela što doprinosi njenom lakom nanošenju, brzo se upija, miris je blag i prijatan, podseća me na miris krema koje je moja mama koristila dok sam bila dete. ;) Lepo hidrira kožu i ne ostavlja masan film, osećaj hidriranosti imam čak i ujutru.




Nije mi izazvala nikakve negativne reakcije, iritacije i slično. Što se tiče pozitivnih dejstava ni njih nisam primetila, ali to je normalno jer je za tako nešto potrebno intenzivno korišćenje mesecima, a i moja koža je mlada, bez većih problema i kreme koristim isključivo preventivno. Proizvodjač kaže da kožu čini hidriranom i obezbedjuje očuvanje njene prirodne vlažnosti, obnavlja je i čuva od prerane starosti.





Cena je 52$, možete je pogledati ovde.


Queen Odelia serum za lice

Ponovo ta očaravajuća zlatna ambalaža, opisana u jednoj reči-luksuz. Na pumpicu je i ima 30ml. Tekstura je gelasta i u sebi sadrži zelene čestice koje pri utrljavanju pucaju i stapaju se sa kožom. Za celo lice je potrebno oko 1,5-2 pumpice. Nanosim ga ujutru na očišćenu kožu, pre kreme za lice. Izuzetno mi prija jer me nekako razbudi svojim laganim mirisom i blagom hladnoćom koju izaziva. Hidratacija je kao i kod ostalih seruma koje sam probala.




Proizvodjač kaže da sadrži veliku koncentraciju aktivnih sastojaka koji prodiru duboko u kožu i deluju protiv prevremenog starenja i pružaju joj mladalački izgled.





Cena je 60$ i možete ga pogledati ovde.


Queen Odelia krema za ruke

Dolazi u plastičnoj tubi, koja nije zlatna već za promenu bela. ;) Ima 120ml. Tekstura nije previše gusta, lako se razmazuje, relativno brzo upija. Sada dolazimo do najvažnijeg detalja a to je miris koji je božanstven, mackam je nonstop. Lepo hidrira i kožu čini mekom, nežnom i mirisnom. Proizvodjač kaže da deluje na ublažavanje staračkih fleka, zateže kožu, ublažava suvoću, štiti je od slobodnih radikala, štetnih hemikalija i ekstremnih temperatura. 





Cena je 18$ i možete je pogledati ovde

Ukoliko poželite da probate nešto iz Queen Odelia asortimana, možete iskoristiti kod katarina20 i dobiceta 20% popusta i besplatan šiping za kupovinu preko 50$.

Da li ste se susreli do sada sa ovim brendom?

2 коментара: