недеља, 27. децембар 2015.

Favoriti 2015.



Srećna vam Nova 2016. godina. Želim vam puno zdravlja, ljubavi, sreće, uspeha, smeha i lepih trenutaka. Uživajte i iskoristite ovu godinu na najbolji mogući način, neka ovo bude najbolja godina do sada! Hvala vam što me čitate i podržavate, hvala na svakom kliku i svakoj lepoj reči koju ste mi uputili, hvala puno svim mojim saradnicima, nadam se da ćemo se još bolje družiti u 2016. 

Šaljem vam puno poljubaca, 

Katarina



Kako smo zakoračili u 2016. pravo je vreme da sumiram utiske i sa vama podelim listu proizvoda koje sam najviše volela i koristila proteklih dvanaest meseci. Moram da priznam da je bilo vrlo teško izdvojiti mali broj njih jer sam tokom prošle godine probala dosta jako kvalitetnih proizvoda. Neću dužiti sa pričom o svakom od njih jer sam o većini već pisala pa ću vas linkovima uputiti ka detaljnijim recenzijama, ukoliko vas zanima.



Nega kose:

Dve stvari su se lako, bez konkurencije izvojile. To su magična Wet brush (nešto više možete pročitati ovde) i Aussie 3 minute miracle tretman za kosu (ovde). Proizvodi koji su bili ključni pri oporavku moje kose, stvarno su magični! Više nema preteranog mršenja, čupanja i ostalih muka koje sam imala dok nisam počela druženje sa njima, kosa mi dosta slabije opada, mekša je i svilenkastija. Ukoliko želite da oporavite svoju kosu od raznih tretmana Wet brush i Aussie 3 minute miracle će vam biti odlični saveznici!







Šminka:

Definitivan favorit su Aura absolute matte ruževi za usne. Imam ih u nekoliko nijansi i koristim za sve prilike, od šminke za fakultet pa do onih svečanih. Lako se nanose, dugotrajni su i palteta boja je široka da svako može da pronadje nešto za sebe. O jednom od njih sam pisala ovde.



Još jedan proizvod iz kompanije Aura jesu veštačke trepavice u broju 4 Miaou miaou, koje redovno upotpunjuju moj make up look. Diskretne su, prirodnog izgleda, ali ipak daju vau mačkasti efekat. Utiske o još nekim Aura veštačkim trepavicama koje sam koristila možete pročitati na ovom linku. Moram da pohvalim i njihov lepak, kako beli tako i crni.





Nega lica:

U ovoj oblasti sam veoma lako izdvojila favorita, reč je o Freeman piling masci za lice sa crnim šećerom i aktivnim ugljem. Odlično odradi piling a ipak nije gruba prema licu, ukloni sve nečistoće i odlično se bori protiv mitisera. Priču o ovoj masci ste imali priliku da čitate ovde.


Nega tela:

Estar cosmetics body butter almond vanila, koji sam pominjala ovde mi je možda i omiljeni proizvod ove namene ikada. Miris mu je opijajući, hidrira, brzo se upija... Reči su suvišne! Ako ste ljubitelj vanile ovo morate da probate.



Nuxe Hulie Produguese Or čarobno suvo ulje sa zlatnim sjajem je definitivno obeležilo leto 2015. a našlo je primenu i prilikom priprema za najludju noć. Više na ovom linku.


Ostalo: 

EOS balzam za usne od kokosa (klik) miris je jako lep, hidratacija i nega su na visokom nivou, EOS balzami su od skoru u prodaji i u DM, cena im je, čini mi se, 749 dinara.



Umbrella srebrna rukavica za skidanje šminke, odlična stvarčica, bez muke uklanja i najdrugotajniju šminku, za malo širu priču kliknite ovde.



Eveline 8u1 tretman za jačanje noktiju koji mi je pomogao da moji nokti ponovo, nakon dužeg vremena, budu dugi, jaki i lepi. Ovim proizvodom sam toliko zadovoljna ali nikako da mu posvetim poseban post, a svakako ga zaslužuje.



VeneFit gel koji dolazi iz kompanije Dermix i čuvenog doktora Milojevića mi je mnogo pomogao tokom leta kada imam dosta problema sa cirkulacijom, pucanjem kapilara i osećajem težine u nogama. Ako se i vi suočavate sa nečim sličnim dopustite ovom magičnom gelu da vam pomogne. Detaljnije.



To je sve što se prošlogodišnjih favorita tiče, da li ste medju njima pronašli neki proizvod koji i sami volite i redovno koristite?

*Ne zaboravite da se priključite nagradnoj igri na mojoj FB stranici (ovde), možete osvojiti jednu lepu ogrlicu. 

4 коментара: