четвртак, 2. јул 2015.

#ReadingWithKeti #3

Zdravo ljudi!
Jun je mesec u kome najmanje postižem da čitam neku drugu vrstu literature pored ekonomske, ali zato obavezno sve to nadoknadim u julu i avgustu kada na kratko mogu da predahnem od studentskih obaveza.
U ovomesečnom javljanju u ukviru rubrike Reading with Keti predstavljam vam tri knjige Vesne Dedić Milojević.
Ove knjige sam pročitala još pre nekoliko godina ali kako su mi se jako dopale rešila sam da vam ih preporučim i ukratko kažem nešto o njima.


Moram da priznam da sam imala predrasude o Vesni kao piscu ali uspešno su razbijene već pri čitanju prve knjige "Zauvek u srcu". U centru radnje su tri glumice: Nadežda, Tamara i Marinela. U svojim tridesetim godinama razmišljaju o svom životu, sreći, o tome gde su pogrešile i kako su došle tu gde su sada, gde bi bile da su nešto uradile drugačije. Susreću se sa problemima 21. veka-razvod, neverstvo, bolest...  Priča koju ćete proćitati u jednom dahu, koja će izazvati i smeh i suze i sigurno vas navesti na razmišljanje! Rečenica od posebnog značaja i možda poruka cele priče je: "Sve za čime juriš otima se i beži!"



Priča se nastavlja u delu "Sunce meni, sunce tebi" za čiji naslov je inspiracija bila pesma Miladina Šobića koju ćete pronaći na poledjini knjige. Junakinje, nažalost brojčano umanjene, i u ovom delu susreću se sa brojnim problemima. Kao i u prošlom delu i ovde su problemi sasvim realni, problemi sa kojima  se susreću mnogi ljudi današnjice:sterilitet, nasilje  u porodici, neverstvo i biseksualnost partnera.




Priča se završava knjigom "Ti si meni sve". Jako emotivno je napisana, sa njom će se saživeti svi oni koji su bar jednom u životu nekog voleli, oni koji su bili ostavljeni i prevareni, žene koje su bile ljubavnice. Junakinje se suočavaju sa sopstvenim slabostima-da li će se sa njima izboriti ili pred njima pokleknuti?




Ove knige će vam se sigurno dopasti, idealne su za letnje dane i od srca vam ih preporučujem! Možete ih pronaći u knjižari Laguna.
Čitala sam i ostale Vesnine knjige ali o njima u nekom od narednih javljana!

Da li ste čitale neku od ovih knjiga? Kakvi su utisci?


Нема коментара:

Постави коментар