среда, 25. фебруар 2015.

Recenzija-Aura highlighters 218 Nude shimmer i 219 Golden Spice



Zdravo drage devojke,

kao što u samom nazivu posta vidite, danas ću pričati o mojim utiscima o Aurinim highlighterima.
Dostupni su u dve nijanse a to su 218 čiji je naziv Nude shimmer i 219 koji nosi ime Golden spice. Dolaze nam u crnom plastičnom pakovanju od 5g.


Kao što ćete videti na slici ispod (koju sam pozajmila od koleginice sa bloga Šminka je ljubav jer moja fotka nije baš najbolje ispala) br.218 Nude shimmer vuče na boju breskve, jako lepa njud nijansa, dok 219 Golden spice ide preko boje šampanjca do boje roze zlata. Mada, kada ih nanesete razlika i nije toliko primetna kao što se čini kada ih poredite dok su u ambalaži.

                                                           Golden spice                                  Nude shimmer
                                                                                        *izvor

Uglavnom ih nanosim manjom četkicom ili prstima. I jedan i drugi daju prirodan highlight, mada je Golden spice za nijansu jači tako da ga ja uglavnom koristim za večernju šminku dok Nude shimmer koristim u dnevnoj varijanti šminkanja, ali i jedan i drugi se mogu koristiti u obe svrhe, smatram da vam oba nisu uošte ni potrebna. Jako su postojani, stoje od kako ih nanesem pa dok ne skinem šminku. Ispod možete pogledati swatcheve, gore se nalazi Nude shimmer a ispod Golden spice.


Jedina mana im je to što se proizvod po malo kruni, ali ne previše, pa mi ambalaža, koliko god je čistila, uvek deluje nekako uprljano, ali ako to zanemarimo čista 10 za Auru i oba highlightera.
Možete ih kupiti u Liliju i DMu kao i na Aurinom sajtu. Cena im je jako pistupačna, čini mi se da je negde oko 450 dinara.



 Aura je naša domaća kozmetička kuća, ali po kvalitetu svojih proizvoda ne zaostaje za svetskim brendovima. Do sada sam uvek bila jako zadovoljna svime što sam probala. Kvalitet svakako daleko nadmašuje cenu. Bravo za Auru, odradili su odličan posao.




Da li ste Vi probali neki od ova dva highlightera? Kakvi su utisci? Kakvo je Vaše mišljenje o Aurinim proizvodima?


4 коментара:

  1. Fenomenalni su..☺Ja imam Golden Spice, i obozavam ga..☺

    ОдговориИзбриши
  2. Imam Golden Spice i baš mi se dopada :) Nažalost, Nude Shimmer nisam uspjela da kupim, ali nije ni neka šteta ako su dosta slični kada se nanesu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam prvo kupila Golden spice, pa posle ovaj drugi misleci da je razlika veca, ali je zaista jedva primetna kada se nanese. :)

      Избриши